Monday 5 September 2016

Emma, Kamal dah berbaik? jalan sedondon..

Gosip ketegangan hubungan cinta Emma Maembong dengan Kamal Adli rasanya tidak begitu indah khabar dari rupa. Mereka sebenarnya memang cukup akrab, dan kemungkinan sudah berbaik semula.

Ini dapat dilihat apabila mereka bersama-sama ketika hadir untuk Festival Filem Malaysia (FFM) ke-28 hujung minggu lalu.
"Kami berjalan berdua di FFM28 selepas saya mengajaknya untuk ke acara itu bersama-sama. Saya bagaimanapun tidak boleh bercerita lebih lanjut lagi mengenai perhubungan kami.

"Apa yang saya boleh katakan, saya dan Emma masih berbaik dan doakan yang terbaik buat kami,"

"Apa yang terjadi sebelum ini salah saya juga. Beri kami ruang dan masa. Apa yang penting, sekarang saya belajar jadi lebih 'sweet'. Saya tidak mahu pisang berbuah dua kali," ujar Kamal.
Dan ini pula komen Emma
"Saya dan Kamal tidak pernah bergaduh. Apa yang berlaku tidaklah terlalu serius dan saya juga enggan bercerita lebih-lebih.

"Kami berjalan bersama (di FFM28) pun kerana dia (Kamal) bertanya pada saya mengenai perkara itu, dan saya OK saja," kata Emma memetik BH Online

No comments:

Post a Comment