Thursday 29 September 2016

Siti Sarah akui ubah 'Sesuatu' pada giginya

Tampak semakin berseri dan juga bersinar wajah penyanyi Siti Sarah Raisuddin sejak kebelakangan ini.

Jika anda rajin membelek laman Instagram miliknya, pasti akan perasan akan perubahan terhadap Siti Sarah.

Bercakap kepada Berita Harian, Sarah tidak menafikan dia telah melakukan 'sesuatu' terhadap giginya yang kini nampak lebih rapi dan cantik.
"Mungkin faktor usia juga yang membuatkan saya nekad dengan keputusan memperbetulkan gigi jarang saya. Apabila usia meningkat, gigi saya sebenarnya renggang juga pada bahagian kiri dan kanan.

"Orang ramai selalu nampak gigi jarang saya di bahagian depan. Hakikatnya, di dua bahagian lain ia turut mengalami masalah sama. Kadang-kadang apabila menonton rakaman diri saya di TV, gigi kelihatan seperti rongak dan patah,

"Saya ubah gigi ini kerana mempertimbangkan banyak perkara. Ketika menyanyi, faktor pernafasan adalah amat penting," katanya lagi

No comments:

Post a Comment