Wednesday 30 November 2016

Mila Jirin hamil, usia kandungannya adalah...

Mila Jirin mengesahkan dia kini hamil anak sulung hasil perrkahwinannya dengan Isz Mustapha hujung tahun lalu. Dan kini dia hamil kali yang ke-2 itu dimana usia kandungannya mencecah tiga bulan.

Juara program realiti Akademi Fantasia musim kelima itu berkata ini adalah kehamilan kedua selepas mengalami keguguran Jun lalu.
“Selepas dua hari disahkan hamil dan kandungan berusia lima minggu, saya mengalami keguguran. Mungkin kerana sebelum itu saya tidak tahu saya hamil dan terlalu aktif bergerak ke sana-sini.

“Alhamdulillah, selepas kehilangan besar itu Allah SWT gantikan dengan berita gembira ini. Kali ini saya lebih berhati-hati dan tidak banyak bergerak,”

“Selepas disahkan hamil dua minggu, saya kongsi berita gembira ini dengan ahli keluarga sahaja. Namun, selepas masuk tiga bulan dan rakan-rakan nampak saya semakin berisi, barulah saya kongsi di laman sosial.

“Saya dijangka melahirkan bayi sulung ini pada Jun tahun depan. Doakan semoga kandungan saya sentiasa sihat dan segalanya berjalan lancar,” katanya kepada HarianMetro

No comments:

Post a Comment