Friday 9 December 2016

Aeril Zafrel buat ini demi Wawa Zainal.. Auchh

Berikutan ramai yang mahu mengoda pelakon kacak, Aeril Zafrel, empunya badan Aeril sepertinya mempersiapkan diri untuk mengelak pelbagai pujukan dan rayuan peminatnya.

Dia kini dikatakan mahu kelihatan semakin berisi dan sasa berikutan kini berjinak-jinak ke pusat gym untuk membina otot badan.
“Dia (Wawa) yang suruh saya besarkan badan selain push saya untuk ke gym. Demi mengikutkan kehendak dia saya turuti,” katanya. Tambahnya lagi, dia kini dalam proses untuk menambahkan berat badannya.

“Buat setakat ini, saya tak jaga makan dan memang saya nak gemuk. Saya pula jenis cepat besar dan kurus. Bukan setakat itu sahaja saya buat badan ini untuk kerjaya supaya lebih sesuai dengan heroin, lagipun untuk lelaki biar besar sikit,” ujarnya

No comments:

Post a Comment