Friday 16 December 2016

Awi Rafael 'lamar' Kaka, Kaka kata 'ya'!

Agak mengejutkan apabila penyanyi Kaka Azraff 'dilamar' oleh Awi Rafael beberapa bulan lalu, yang mengejutkan lagi, Kaka memberikan jawapan 'ya' kepada Awi tanpa berfikir panjang menjadi pasangannya.
“Ya, Awi ada bertemu dan melamar saya beberapa bulan lepas, dan saya terus jawab “yes”! Tapi Awi bukan ajak bercinta, dia mahu saya jadi teman duetnya dalam program terbaru terbitan Astro iaitu Duo Star.

“Saya tidak teragak-agak untuk jawab ya kerana selepas meneliti format program berkenaan, ia sangat menarik dan lain daripada program realiti sedia ada.

“Lagipun saya dan Awi sudah lama kenal dan kami pernah bekerjasama, jadi tidak sukar untuk kami mencari “chemistry”,”

"Hubungan di antara kami tidak melibatkan soal hati dan perasaan dan apa yang diperkatakan sebelum ini tentang kami hanyalah salah faham.

"Apabila berkaitan dengan kerja saya seorang profesional dan tidak pandai mencampur-adukkan dengan perihal peribadi.

"Tiada putik-putik cinta dan hubungan kami hanyalah sekadar rakan biasa sahaja," kata Kaka memetik portal Astro Gempak.

No comments:

Post a Comment