Thursday 15 December 2016

Fathia enggan mohon maaf isu pramugari MAS!

Fathia Latiff telah banyak dikecam gara-gara kes pramugari MAS berkaitan mengangkat beg di dalam kapal terbang. Namun semenjak hari itu, Fathia belum ada buat kenyataan sehinggalah semalam Fathia tampil membuat kenyataan pedasnya.

Ramai yang mendesak agar Fathia tampil untuk memohon maaf, dan ini jawapan Fathia
“Saya tidak mengarah, tetapi meminta tolong secara baik. Namun jawapan yang diberi pramugari terbabit mengundang rasa panas dan terkejut di hati saya.

Tiba-tiba status itu pantas dipanjangkan hingga menjadi viral. Dalam situasi itu, saya meletakkan diri ini sebagai manusia. Tidak ada maksud nak berlagak diva atau hanya disebabkan saya artis”.

"Isu ini bukan antara saya dan netizen sampai perlu dibuat permohonan maaf di laman sosial. Saya tak rasa perlu sampai begitu,” jelasnya pada Berita Harian Plus


No comments:

Post a Comment