Monday 23 January 2017

4 ciri lelaki yang diidamkan Neelofa

Apabila berbicara soal jodoh, pelakon, pengacara dan ahli perniagaan, Neelofa berdoa agar dipertemukan dengan jodoh terbaik. Dan dengar cerita kemungkinan juga tahun ini Neelofa mahu berkahwin.

"Kalau boleh saya mahu kahwin pada tahun ini atau paling tidak pun setahun dua lagi. Saya tak mahu bercinta sangat yang penting dapat terus bernikah.

"Lelaki yang saya mahukan sudah tentu lelaki yang baik. Maksud baik di sini adalah lelaki yang mempunyai empat sikap yang saya inginkan iaitu jujur, bertanggungjawab, menghargai dan hormat saya.

"Iyalah kalau dapat yang jujur tapi tak hormat orang tak hargai diri you dan tak bertanggujawab tak guna juga. Jadi, si dia perlu ada semua karakter ini,"

“Kalau boleh saya mahu kahwin pada tahun ini atau paling tidak pun setahun dua lagi. Saya tak mahu bercinta sangat yang penting dapat terus bernikah. Lelaki yang saya mahukan sudah tentu lelaki yang baik. Maksud baik di sini adalah lelaki yang mempunyai empat sikap yang saya inginkan iaitu jujur, bertanggungjawab, menghargai dan hormat saya”

“Iyalah kalau dapat yang jujur tapi tak hormat orang tak hargai diri you dan tak bertanggujawab tak guna juga. Jadi, si dia perlu ada semua karakter ini,” katanya kepada portal Media Hiburan

No comments:

Post a Comment