Monday 16 January 2017

Bila Nasha Aziz berbicara soal jodoh

Pelakon cantik, Nasha Aziz mengakui dia kini lebih selesa bergerak solo walaupun kadang kala keluar bersama lelaki hanya untuk mencari yang sesuai diantara mereka.

“Saya sudah terbiasa dengan soalan mengenai jodoh. Kawan-kawan saya juga selalu bercakap, mereka sentiasa mendoakan saya supaya segera bertemu jodoh. Saya tidak marah pun, malah saya anggap perbuatan mereka itu comel”

“Cuma saya ingin tegaskan, biarpun sendirian, saya tetap bahagia. Tidak pernah langsung saya anggap hidup solo itu sebagai satu kekurangan. Kebahagiaan bukan terletak kepada pasangan. Bagi saya, kita perlu hargai apa yang Allah kurniakan kepada kita”

“Bukan bermakna saya menolak jodoh kerana terus terang saya ada juga keluar dating. Tetapi kebanyakan lelaki yang saya temui tidak serasi dan bertentangan dengan apa yang saya cari,” katanya kepada BH Plus.

No comments:

Post a Comment