Thursday 5 January 2017

Zur Eda dituuduh sebagai mak lampir & kaki bomoh!

Penyanyi Zur Eda mendedahkan walau banyak menerima kecaman semasa menyertai Gegar Vaganza (GV) tahun lalu namun pihak terbabit sudah memohon maaf.
Zur Eda tuduhan yang dilemparkan berat untuk diterima namun berkat kesabaran, semuanya diharungi dengan baik.
“Semasa GV saya dikecam, dikutuk dan difitnah. Wajah saya ditularkan sebelum disunting.

“Ada di antaranya rasa bersalah dengan saya, mesej saya sendiri meminta maaf kerana sudah mengaibkan Zur Eda di media sosial.

“Mereka minta ampun. Mahu saya ampunkan dosa mereka. Itulah hikmah di sebalik kesabaran saya, saya tidak jawab, saya cuma cakap alhamdulillah,” katanya kepada ProjekMMO.
Penyertaan Zur Eda dalam GV tahun lalu penuh dengan kontroversi apabila gambar pengenalannya yang belum disunting didakwa menakutkan oleh netizen.

Penampilannya pada minggu kelima dengan rambut mengerbang dituduh pula sebagai mak lampir oleh sesetengah pengguna media sosial.

Pada malam penyingkirannya, Zur Eda menafikan mengguna bomoh untuk menjuarai pertandingan nyanyian itu. Katanya, tuduhan itu amat berat untuk diterima dan tidak benar apabila beliau tersingkir di peringkat suku akhir.
“Saya bersyukur ada netizen dan pengecam kerana sedikit sebanyak menaikkan nama Zur Eda kembali walaupun ia secara negatif.

“Bila saya periksa siapa mereka ini, budak muda rupanya,” katanya kepada Malay Mail online.

No comments:

Post a Comment