Friday 17 February 2017

Berita mengejutkan dari Ika Nabella

Takziah kepada pelakon, Ika Nabella apabila dia dikhabarkan kandungannya yang sudah mencecah dua bulan gugur tiga hari lalu. Ika bagaimanapun berkata, beliau reda dengan takdir Tuhan dan percaya, ada hikmah di sebalik dugaan yang dialami.
"Kandungan itu masih lagi pada peringkat awal. Mungkin dek kesibukan saya menjalani penggambaran, ia menyebabkan saya keguguran.

"Pada mulanya saya tidak tahu diri sedang mengandung, lalu saya menerima tawaran berlakon drama Seharum Mawar, di bawah produksi JS Picture.

"Selepas beberapa minggu, baru saya mendapat tahu saya sedang hamil. Saya pula tidak boleh membatalkan projek lakonan itu kerana penggambaran sudah pun dijalankan," katanya ketika dihubungi BH Online

No comments:

Post a Comment