Tuesday 7 February 2017

Elly Mazlein ada kekasih baru?

Setelah bercerai dengan Azmi Hatta beberapa bulan lalu, ada khabar yang mengatakan Elly Mazlein bakal dapat penganti suaminya itu dimana dia kini berkenalan dengan seorang lelaki

Namun bagi Elly, dia enggan memberikan sebarang komen tentang gosip berkenaan.

"Ya, memang ada lelaki hadir dalam hidup saya kini tapi tak perlulah dikecohkan. Buat malu saja. Tak kiralah dari mana datangnya lelaki itu, apa pekerjaan dan status dirinya, saya tidak akan menjadikan perkara remeh temeh itu sebagai keutamaan dalam hubungan mendatang.

Kalau orang kata harta dan wang ringgit itu penting untuk menjayakan perkahwinan yang bakal dibina, tapi saya pula memilih kejujuran dan kesetiaan. Hanya lelaki jujur dan setia saja yang layak menerima cinta saya. Kedua-dua perkara itu sangat penting dalam menjamin komunikasi antara dua pihak itu berjalan lancar. Cukuplah kealpaan saya menerusi perkahwinan terdahulu yang telah membikin hidup saya huru hara. Saya dah tak nak macam itu lagi. " kata Elly memetik portal Utusan


No comments:

Post a Comment