Tuesday 21 February 2017

Sharnaaz kini tuduh nitizen punca kemarahannya?

Akibat luahan Twitter oleh Sharnaaz Ahmad terhadap seorang individu (Fattah Amin). Beliau tak menyangka mendapat banyak kecaman selepas memberikan luahan itu.

Sharnaaz mengakui yang punca amarahnya juga berkaitan dengan netizen yang sengaja mencetuskan provokasi apabila mengaitakan nama Sharnaaz dan orang disekeliling beliau dalam isu #Lofattah.

"Selama ini, saya tidak ambil peduli status hubungan mereka dan tidak pernah masuk campur langsung dalam urusan pasangan itu. Jadi, kenapa perlu netizen mengaitkan nama saya, bakal isteri, Noor Nabila dan kedua-dua orang tuanya dalam hal ini? Mereka memaki hamun kami di laman sosial.

Tindakan biadap mereka itu membuatkan saya terpanggil meluahkan rasa. Lebih membuatkan saya marah, apabila kebanyakkan yang bermulut celupar itu peminat fanatik aktor terbabit. Saya tidak akan bertindak jika tiada yang memulakannya dulu. " kata Sharnaaz kepada Berita Harian

No comments:

Post a Comment