Saturday 11 March 2017

Ahya Rosli panggil Zulin Aziz 'sayang'

Pelakon Ahya Rosli (anak kepada pelakon veteran Normah Damanhuri) menjelaskan panggilan sayang kepada pengacara dan deejay radio Suria FM, Zulin Aziz tidak membawa maksud mereka sudah menjalinkan hubungan cinta.

Ahya berkata, panggilan manja itu sentiasa digunakan kepada kawan-kawan yang rapat dengan dia dan ahli keluarganya.
"Saya panggil sayang dekat kawan-kawan yang saya sayang terutamanya yang baik dengan keluarga saya.

"Zulin baik dan rapat dengan kakak saya, jadi tidak salah saya panggil sayang kerana saya sayang dia macam kawan-kawan," ujarnya kepada mStar Online.
Pasangan ini digosipkan bercinta sejak beberapa bulan lalu selepas Zulin Aziz sering mendapatkan khidmat Ahya sebagai jurulatih kecergasan peribadi.

No comments:

Post a Comment