Saturday 8 April 2017

6 GAMBAR - EDLIN AF2 SELAMAT NIKAH



Tahniah kami ucapkan buat bekas bintang Akademi Fantasia musim ke-2 (AF2), Edlin Abdul Rahim, 33, yang telah selamat disatukan dengan pasangannya, Nik Shahril Nik Ibrahim, 44, sebagai suami isteri, setelah dua tahun menjalinkan hubungan.

Pasangan sama cantik sama padan itu dinikahkan sendiri bapa Edlin, Datuk Abdul Rahim Osman, dengan dua kali lafaz sambil disaksikan Penolong Daftar Nikah, Masjid As-Syakirin, KLCC, Ustaz Mohd Radhi Abdul Ghani, di sebuah hotel terkemuka, jam 9.10 malam semalam.

Klik untuk gambar besar


Pada majlis itu, pengantin lelaki menyerahkan mas kahwin sebanyak RM300, selain lima dulang hantaran berbalas tujuh. Seperti yang dipersetujui sejak awal, pasangan terbabit sepakat untuk tidak mendedahkan jumlah wang hantaran.

"Boleh dikatakan, kami sudah lama saling mengenali, tetapi perhubungan hanya bertukar serius kira-kira dua tahun lalu. Kami juga tidak bertunang, sebaliknya hanya majlis merisik dilangsungkan pada Mei tahun lalu.

"Saya sendiri tidak berani hendak bertunang lama-lama kerana pelbagai dugaan boleh berlaku. Majlis merisik itu pun sebenarnya sudah seperti acara bertunang kerana keluarga pihak lelaki turut membawa cincin tanda.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

via My Artis

No comments:

Post a Comment