Tuesday 25 April 2017

Shah Jaszle dedah punca kenapa dia kurang berlakon..

Penampilan awalnya ketika mula-mula membabitkan diri dalam industri tempatan dulu memang tidak dinafikan segak dan mempunyai bentuk badan yang ideal.

Namun kini, pelakon Shah Jaszle mengakui masalah berat badan berlebihan yang dihadapinya sekarang memberi kesan buruk terhadap karier lakonannya apabila sering ditegur pihak produksi untuk menguruskan badan.

"Sejak berkahwin berat badan saya pernah mencecah 82 kilogram daripada 65 kilogram dan tawaran berlakon mula berkurangan kerana tiada watak sesuai untuk saya.

"Jika ada pun kebanyakan yang saya terima peranan sampingan atau pembantu dan produksi pun ada tegur tentang berat badan saya,"

"Saya tak percaya dengan produk-produk kurus ni walaupun kesannya dilihat cepat kerana kita tidak tahu apa kesan sampingannya pada masa hadapan. Sebab itu saya lebih rela berdiet dan bersenam meskipun ia susah dan mengambil masa," katanya kepada mStar Online.


No comments:

Post a Comment