Friday 26 May 2017

Berita mengejutkan dari Fizo Omar tentang isterinya?

Ada khabar yang menyatakan bahawa isteri kepada Fizo Omar iaitu Mawar Kraim sudah berbadan dua selepas empat tahun mendirikan rumah tangga. Ramai peminat pasangan ini ingin mengetahui adakah berita ini benar?

Cepat betul tau ye! Apa yang boleh saya katakan, selagi belum bertemu doktor, saya tidak berani nak sahkan perkara ini secara rasmi. Memang saya ada syak ke arah itu setelah memerhati status haid isteri kebelakangan ini, tapi itulah… saya tak boleh nak pandai-pandai selagi belum berjumpa doktor.

Menurut Fizo, beliau akan membawa isterinya untuk menjalani ujian kehamilan tidak lama lagi dan jika benar Mawar mengandung, Fizo berjanji beliau akan mengumumkan berita gembira tersebut.

InsyaAllah dalam minggu depan kami akan follow up dengan doktor. Seandainya ada khabar gembira, nanti saya maklumkan. Doakan yang baik-baik. " tambah Fizo memetik mStarOnline

No comments:

Post a Comment