Saturday 27 May 2017

Gosip Mawar Rashid mengandung? ini komen Fizo Omar

Setelah mendirikan rumah tangga selama 4 tahun, Fizo Omar dan isterinya, Mawar Rashid dikhabarkan bakal menimang anak. Berita ini kedengaran bukan dari pihak mereka, tapi orang luar.

Semalam, Fizo tampil menjelaskan kebenaran samada isterinya itu hamil atau tidak.
"Cepat betul tau ye! Apa yang boleh saya katakan, selagi belum bertemu doktor, saya tidak berani nak sahkan perkara ini secara rasmi.

"Memang saya ada syak ke arah itu setelah memerhati status haid isteri kebelakangan ini, tapi itulah... saya tak boleh nak pandai-pandai selagi belum berjumpa doktor,

"InsyaAllah dalam minggu depan kami akan follow up dengan doktor.

"Seandainya ada khabar gembira, nanti saya maklumkan. Doakan yang baik-baik," katanya kepada mStar Online.

No comments:

Post a Comment