Tuesday 20 June 2017

Akhirnya Mira Filzah jelaskan perasaannya kepada Zizan.. (jeng3)

Teka teki gosip percintaan antara Mira Filzah dan Zizan Razak akhirnya terjawab. Sebelum ini banyak foto mesra mereka bersama yang dimuat naik ke media sosial dan ramai yang membuat spekilusi yang mereka hangat bercinta.

Akhirnya semalam Mira Filzah tampil memberitahu kisah sebenar perasaan cinta terhadap Zizan itu.
Maaf, cinta saya pada waktu ini bukan pada Zizan, bukan juga pada lelaki lain. Tak mungkin saya bercinta pada waktu sebegini kerana saya lebih selesa solo begini. Lagipun, saya tidak mempunyai waktu yang banyak untuk bercinta. Masa saya banyak dihabiskan dengan bekerja semata-mata. Selebihnya bersama keluarga tersayang.

Kalau pun ada pihak yang mahu saya bercinta dengan Zizan, perkara itu tidak mungkin berlaku. Saya selesa berkawan saja, tidak lebih daripada itu." kata Mira memetik Utusan

No comments:

Post a Comment