Tuesday 20 June 2017

Suami 'gatal', Adira pula dikecam

Walaupun ramai yang tidak menerima jika Datuk Red berkahwin lagi oleh segelintir ramai pihak, namun bagi isteri beliau, Adira AF adalah orang pertama yang menerima tempias kritikan itu.

Namun Adira jujur mengakui, jika Datuk Red berkahwin lagi mungkin ianya 'karma' buat dirinya kerana merampas suami orang
“Apabila kejadian seperti itu berlaku, kesannya adalah kepada saya. Orang akan kata padan muka dan gelak kepada saya. Saya bukan nak salahkan suami. Bukan saya tidak percaya, saya percaya dia boleh jaga diri,cuma apabila berlaku begini, nama saya yang dikaitkan sama”

“Apa yang negatif semua pergi kepada saya, itu yang buat saya sedikit terkilan. Memang tidak mati kalau kena kata-kata negatif sebegitu, tetapi saya masih ada keluarga dan masih ada mak. Apabila mereka kata bukan-bukan, seolah-olah saya ini jahat sangat,” jelasnya kepada akhbar Kosmo!

No comments:

Post a Comment