Monday 3 July 2017

Azmi kata Elly tak bagi anak beraya dengannya, ini jawapan Elly...

Dengar khabar yang bekas suami Elly Mazlein, Azmi Hatta tidak dapat beraya dan bermalam dengan anak perempuan mereka, Putri Sara Sefhia, 1 tahun 3 bulan.

Elly yang juga dikenali sebagai Kak Lina, membidas kenyataan isteri Azmi, Faye yang memuatnaik status berkenaan walaupun pada hakikatnya itu anak kandungnya. Menurut Elly dia sudah memberikan alasan kukuh kenapa Azmi tidak dapat beraya dengan anaknya sendiri salah satunya adalah anak kecilnya masih menyusu badan, sekali gus memaklumkan perkara itu juga sudah diputuskan mahkamah sehinggalah kanak-kanak terbabit berusia lima tahun.

"Macam mana kakak Lina nak bagi pada si bapa untuk bawa bermalam ke kampung halaman desa nan permai. Sefhia masih menyusu badan, ada hati nak ambil Sefhia sampai empat hari di hari raya.

"Sefhia pun tak kenal kamu dan juga orang keliling kamu. Kalau Sefhia menangis tak berhenti empat hari, tak ke kamu mendera budak itu. Persiapan Sefhia RM1,500 tak dapat lagi. Mahu cerita pasal heartbreak (patah hati)?" katanya menerusi Instagram.

No comments:

Post a Comment