Thursday 13 July 2017

Nelydia Senrose bercinta dengan duda bekas suami seorang pelakon?


Dengar khabar yang Nelydia Senrose menjalinkan hubungan mesra dengan seorang duda yang juga bekas suami seorang pelakon. Namun semalam memetik portal Bharian, Nelydia menafikan hal demikan.

Namun hubungan sekadar kawan sahaja yang diakui Nelydia.

“Memang saya ada terdengar gosip kononnya saya bercinta dengan lelaki berkenaan. Malah, ada juga rakan artis yang bertanyakan hal itu kepada saya, kerana kononnya mereka nampak saya keluar dengannya. Jujur saya katakan di sini, saya memang tiada sebarang hubungan dengan lelaki itu.

“Malah, saya sendiri hairan macam mana perkara seperti ini boleh tersebar. Saya akui, kami memang berkawan, tetapi setakat rakan biasa saja. Kalau keluar pun, beramai-ramai dan ditemani kakak serta adik. Kami tidak pernah keluar berdua,” jelasnya kepada Berita Harian Online.

No comments:

Post a Comment