Wednesday 9 August 2017

Kekasih Afifah Nasir tidak puas hati dengan Aliff Aziz, mahu berjumpa!


Dengar khabar yang sengketa diantara Aliff Aziz dengan teman lelaki Afifah Nasir, Wan Ariff Azhar tidak berakhir selepas kedua-duanya sudah membuat sesi sidang media.

Bagi Wan, Aliff sepertinya mengarut dan berbohong. Wan akui teman wanitanya itu bercakap benar dan berani bersumpah bahawa dia tidak mempunyai sebarang perasaan kepada Aliff.
"Afifah berani bersumpah dengan Al Quran bahawa dia tidak ada perasaan terhadap Aliff. Apa yang dilakukan adalah lakonan untuk hiburkan sikap keanak-anakan kamu (Aliff).

"Ya, dia buat kesalahan kerana benarkan kamu memegang tangannya, tapi dia sudah meminta maaf kepada isteri kamu. Kami ingin selesaikan isu ini dengan baik tapi kamu pula mempersoalkannya," ujar Wan Arif.
Dia mengulas kenyataan yang diberikan oleh Aliff bahawa apa yang didedahkan oleh Afifah dalam sidang media pada Isnin lalu sebagai mengarul dan tidak masuk akal.

Aliff memberi kenyataan kepada sebuah media menganggap Afifah tidak bercakap benar dan cuba mengaitkan pihak produksi dalam hal tersebut. -mStarOnline

No comments:

Post a Comment