Tuesday 1 August 2017

Serina Chef Wan dedah antara sebab dia bercerai dengan Gavin..

Anak perempuan Chef Wan, Serina Redzuawan akhirnya menjawab spekulisi berhubung kes penceraiannya dengan Gavin Edward O'Luanaigh.

Memetik Bharian, Serina merasa terkilan dengan beberapa pihak yang menuduh beliau mengabaikan tanggungjawab sebagai ibu ekoran pemberian hak jagaan sementara anak-anak kepada suami, Gavin.

Menurut Serina, ada sebab beliau membuat keputusan sedemikian dan masing-masing bersepakat menjaga dua cahaya mata mereka dengan cara tersendiri.
"Terlebih dulu saya nak maklumkan, saya dan Gavin tidak bergaduh, apatah lagi mahu berebut anak. Kami bersepakat untuk menjaga anak-anak bersama.

"Memandangkan siang hari dia bekerja mengikut waktu pejabat, maka saya akan menguruskan anak-anak, termasuklah hal sekolah, mengaji dan sebagainya.

"Pada waktu malam pula, Gavin yang akan uruskan mereka. Dia minta anak-anak bermalam di rumah asal kami kerana bilik mereka baru saja diubah suai. Salah ke?

"Bukannya saya lepas tangan tinggalkan anak-anak. Masya-Allah, fitnah cukup besar disebarkan. Jawablah di akhirat nanti. Saya masih rasional dan tahu tanggungjawab menjaga mereka," tegasnya.
Pasangan terbabit kini menjalani prosiding perceraian yang difailkan oleh Serina, sejak April lalu.

No comments:

Post a Comment