Wednesday 2 August 2017

Serina, Gavin sah bercerai. Selepas bercerai ini perancangan mereka..

Semalam semuanya sudah menemui jalan akhir rumahtangga Serina Redzuawan dengan Salahuddin Ghaffar atau Gavin Edward O'Luanaigh.

Mereka akhirnya berpisah secara baik dengan Gavin menceraikan Serina dengan talak satu.
"Saya rasa lebih tenang kini. Sudah lama sangat saya memendam rasa dan kami juga sudah dua tahun tinggal berasingan.

"Begitupun, tipulah kalau saya katakan tidak sedih dengan apa yang terjadi. Namun, saya perlu bangkit dan kuatkan semangat demi anak tersayang. Saya tak mahu dua anak kami (Tristan Tareef, 7, dan Isabella Saffiya, 5) nampak ibu mereka menangis.

"Perceraian ini juga bukanlah titik noktah dalam hidup. Cuma jodoh antara saya dan dirinya tidak panjang. Apa pun, saya reda dengan ketentuan Tuhan. Pasti ada hikmah di sebaliknya dan Allah mempunyai rahsia atau sesuatu yang lebih baik untuk saya. Insya-Allah,

"Kami tidak mahu bergaduh, malah kami mahu memberikan kasih sayang dan ajaran agama Islam secukupnya buat anak. Saya juga mahu mengukuhkan ekonomi dalam perniagaan syiling emas pertama di dunia, dengan cop mohor Baginda Rasulullah.

"Hubungan saya dengan bekas suami juga masih baik dan kami selalu berhubung kerana berbincang soal anak,

"Semua itu rezeki untuk saya meneruskan kehidupan dan membesarkan anak. Malah, saya juga mahu menawarkan peluang kepada peminat yang ingin membuka kios menjual char kuetiau jenama saya sendiri. Mereka yang berminat boleh merujuk kepada Instagram saya @serinaredzuawan," katanya katanya kepada BH Online

No comments:

Post a Comment