Friday 22 September 2017

Datuk Seri Vida lelong cincin rama-rama, harga asal adalah... WOW!

Memetik Utusan Malaysia, Datuk Seri Vida mahu melelong pula barangan kemas termasuk cincin yang dipakainya dalam video muzik terbaru I Am Me. Katanya cincin rama-rama itu ditempah khas dan harganya mencecah RM400,000!
“Cincin rama-rama yang saya pakai itu berharga RM400,000. Disebabkan saya nak konsep rama-rama, cincin itu ditempah, nanti kalau siapa berminat saya akan lelong sebab itu bukan cincin biasa,”

“Sebenarnya saya rancang buat klip video sebegitu sejak dua bulan lalu sewaktu lagu I Am Me dilancarkan, tak sangka konsep yang saya fikir itu dah dipakai oleh Taylor Swift dulu.

"Kalau dia mandi berlian, saya pula mandi wang. Tak tahulah kalau dia juga dikecam seperti saya,” katanya lagi.

No comments:

Post a Comment