Tuesday 26 April 2016

Permintaan Nelydia Senrose untuk orang ramai isu kakaknya, Uqasha Senrose

Adik kepada Uqasha Senrose, Nelydia Senrose merayu agar orang ramai tidak menghentam kakaknya lagi atas pelbagai tuduhan tidak berasas dan seterusnya menganggu reputasi kakaknya itu gara-gara kemelut dengan seorang pelakon lelaki.

“Saya tahu ada orang keliling yang sering membandingkan saya dengan Uqasha. Mereka mengatakan dia tidak baik dan saya sebaliknya. Terus terang, saya tidak gembira walaupun perkara baik dikaitkan dengan diri saya. Yang mereka katakan itu kakak saya”

“Buruk baiknya tentu saya akan rasa, ibarat cubit paha kiri, paha kanan juga terasa. Saya tidak suka kakak saya jadi jadi perhatian untuk benda negatif. Sebagai adik, saya tahu situasi sebenar yang berlaku,” jelasnya

No comments:

Post a Comment