Sunday 24 September 2017

Emma Maembong, Kamal Adli 'disatukan' bulan ini...

Biarpun pasangan pelakon, Emma Maembong dan Kamal Adli, belum dapat mengesahkan bilakah masanya mereka akan menaiki pelamin di alam realiti, namun jodoh kedua-duanya semakin kuat di layar kecil.

Selepas bergandingan dalam drama Syurga Tanpa Cinta dan Jodoh Sebelah Pintu, kedua-duanya bakal disatukan sekali lagi dalam naskhah terbitan Suhan Movies & Trading berjudul Jangan Padam Rindu.

Drama 20 episod yang diangkat daripada sebuah novel itu akan memulakan penggambaran pada hujung bulan ini dan bakal disiarkan menerusi saluran TVi.

Soal kahwin pula, Emma juga mengakui sememangnya belum mempunyai apa-apa perancangan ke arah itu.

"Kalau saya berkahwin pun, rasanya tak perlu majlis pertunangan. Lebih baik terus bernikah dan mempercepatkan urusan yang wajib.

"Cuma, buat masa ini tiada apa yang nak dikongsi mengenai hubungan saya dengan Kamal. Apabila tiba waktunya, saya akan umumkan juga nanti.

"Ketika ini, saya dan Kamal mahu memberikan tumpuan kepada kerjaya selain mencapai impian masa depan terlebih dulu. Saya juga ingin menumpukan perhatian pada bisnes. Apabila kehidupan sudah semakin stabil, bolehlah merancang ke arah itu," kata Emma memetik BharianOnline

No comments:

Post a Comment