Friday 22 July 2016

Siti Nordiana sombong? sebab menolak permintaan ini...

Siti Nordiana dikatakan berlagak sombong dan menolak permintaan pereka fesyen yang mahu menaja pakaiannya untuk sebuah drama bersiri.

Namun bagi Nana, dia menafikan dirinya sombong.

“Sejak mula menyanyi saya sudah terbiasa dengan gosip seperti ini. Jadi, jika ditanya terkesan atau tidak, saya hanya boleh menerimanya dengan hati terbuka. Cuma dakwaan yang mengatakan saya sombong dan tidak mahu menerima tajaan pakaian adalah tidak benar. Apatah lagi mengenai pengurus peribadi yang dikatakan mengongkong karier saya”

“Jika saya ada menyakiti mana-mana pihak, saya minta maaf. Semua orang yang terlibat dalam dunia glamor akan melalui perkara sama. Jadi, apabila dituduh mengenai perkara yang tidak benar, saya cuba untuk tidak ambil peduli dan menumpukan sepenuh perhatian terhadap kerjaya,” katanya kepada Kosmo Online

No comments:

Post a Comment