Tuesday 19 July 2016

Sufi AF bersekedudukan dengan teman wanita?

bergambar dengan Siti Nordiana untuk satu majlis

Gosip mengatakan yang penyanyi, Sufi AF telah melakukan perkara keji dimana dia bersekedudukan dengan teman wanitanya.

Namun Sufi menyifatkan perkara tersebut sebagai fitnah semata-mata.
“Ini semua fitnah. Tak mungkin kami tinggal bersama. Namun, saya tidak menafikan dia pernah menumpang di rumah saya selama beberapa hari. Waktu itu kami bukan berdua-duaan, tetapi turut disertai beberapa pekerja saya yang juga saudaranya”

“Saya tidak melakukan perkara itu. Sebagai seorang Islam, saya masih tahu batasan agama. Memang kami sudah mengenali antara satu sama lain sejak di Singapura lagi. Saya sendiri tidak faham kenapa ada pihak yang ingin membangkitkan isu ini”

“Kami bekerja di restoran yang sama, jadi kadang-kadang kalau pulang dari restoran lewat malam, tidak mungkin saya akan membiarkannya pulang bersendirian,” jelasnya. -Harian Metro,

No comments:

Post a Comment