Sunday 7 August 2016

Elfira Loy enggan buka tudung lalu ini terjadi pada dirinya..

Elfira Loy bukan lah wanita Muslim yang senang untuk mengubah pendirian, lebih-lebih lagi dalam bab tudung. Walaupun kontrak kerjanya difahamkan ditamatkan serta merta selepas bertudung, Elfira tegas tidak mahu membuka tudungnya kerana kontrak duniawi itu.
“Bukan mudah untuk saya menetapkan hati memilih untuk berhijab kerana pelbagai andaian dan kemungkinan bermain di benak fikiran. Apabila sudah membuat keputusan untuk bertudung, saya enggan memamndang ke belakang lagi”

“Ada pihak yang menerikma keputusan saya untuk bertudung, namun ada juga yang kurang bersetuju dan menarik balik tawaran menampilkan saya sebagai duta produk. Namun ia sama sekali tidak menggugat keputusan saya untuk terus berhijab,” katanya kepada BH Plus.

No comments:

Post a Comment