Friday 12 August 2016

Nasib malang timpa Kamal Adli ketika berada di Barcelona..

Kasihan pelakon Kamal Adli terpaksa menerima hakikat yang dia diragut ketika berada di Barcelona, Sepanyol. Keberadaan dia disana adalah atas urusan pengambaran program dan drama.

Pun begitu kisah sedih itu terjadi ketika beliau mengambil gambar persekitaran. Adli memberitahu dia kehilangan, duit tunai RM10,000, dan dokumen penting yang lainnya.

“Kesilapan sendiri juga memandangkan ketika kejadian itu saya leka mengambil gambar pemandangan sekeliling. Beg sandang berkenaan saya letakkan di atas bagasi pakaian. Kejadian berlaku dengan pantas, sekelip mata ia hilang. Memang peluh sejuk mengenangkan pasport juga disimpan dalam beg itu selain duit belanja sepanjang perjalanan di negara orang”

“Cuma proses penggantian pasport dan visa agak renyah, saya buat pasport baharu di London. Soal ini memang rumit kerana pasport dan visa bukan boleh dapat serta merta, dalam tempoh seminggu baru saya dapat. Pengalaman itu memang sedih untuk dikenang. Dalam kita berjaga-jaga pun, barang berharga lesap begitu saja,” katanya kepada Berita Harian Online.

No comments:

Post a Comment