Friday 19 August 2016

Pengurusan kondo dianggap sampah oleh Che Ta

Rozita Che Wan atau Che Ta ternyata kecewa dengan pihak pengurusan kediamannya malah menganggap ia tak ubah seperti sampah!

Itu yang diluahkan menerusi Harian Metro bila ditanya tentang kehilangan kereta Toyota Vellfire miliknya baru-baru ini.
“Pengurusan kondominium di kediaman saya tu memang tidak boleh diharap dan saya anggap mereka seperti ‘sampah’.

Saya bayar bil perkhidmatan setiap bulan tetapi keselamatan penghuni tetap tidak terjamin,” katanya.
Che Ta juga berkata, pihak polis masih menjalankan siasatan dan nampaknya Che Ta seperti tidak terlalu berharap keretanya itu dijumpai semula.
“Saya tak tahulah, tapi peluang untuk kereta itu ditemui semula macam tipis saja.

Sebelum ini saya dengar orang yang kehilangan kereta, jarang yang berjaya dapatkannya semula,” luahnya.


No comments:

Post a Comment