Friday 5 August 2016

Sharnaaz dedah kenapa dia panas baran dan melenting!

Pelakon Sharnaaz Ahmad mengakui yang dirinya selalu memberikan komen pedas dan lantang dalam bersuara. Sikap barannya juga tidak lari daripada dirinya.

Ramai yang tidak suka dengan cara Sharnaaz ini, namun bagi Sharnaaz sendiri, ianya bukanlah untuk menyakiti mana-mana pihak tapi untuk proses mendidik dirinya dan juga pihak itu ke lebih terbaik lagi.

Bagi saya, biarlah apa sahaja orang mahu bercakap tentang diri saya. Hanya mereka yang betul-betul mengenali saya, akan tahu bagaimana hati budi saya.

Sikap (panas baran) saya jadi begitu hanya kerana mahu melindungi orang yang tersayang di sekeliling saya.
Tambah Sharnaaz, beliau mewarisi sikap panas barannya itu daripada datuk, ayah serta abangnya. Namun, Sharnaaz sebenarnya sentiasa mendidik diri dan berusaha untuk menjadi lelaki yang lebih sabar dan tidak mudah melenting. -SinarHarian


No comments:

Post a Comment