Friday 7 October 2016

Nabil Ahmad dedah kenapa dia enggan berlakon filem/drama..

Nabil Ahmad memberitahu yang dia sebenarnya tidak tahu aka pandai berlakon dalam filem mahupun drama. Namun bakat semulajadinya seperti melawak dan menjadi pengacara sememangnya diakui tidak membebankan disamping tidak terikat dengan jangka masa yang panjang.
“Sekarang ini tengah tidak berlakon dan tidak mengambil apa-apa projek lakonan. Terpulang kepada tawaran itu sendiri kalau lumayan saya akan fikir-fikirkanlah. Tapi terus-terang cakap dalam bidang lakonan saya tak berapa pandai sangat berlakon”

“Saya rasa dalam proses penggambaran itu sendiri mengambil masa terlalu lama dengan masa yang saya kerja ini. Itu yang akan membataskan masa saya bersama keluarga sekiranya saya berlakon,” kata Nabil

No comments:

Post a Comment