Tuesday 29 November 2016

Izreen Azminda bakal bergelar Datin? bercinta dengan Datuk?

Izreen Azminda menganggap isu dirinya bakal bergelar Datin seperti dihebohkan baru-baru ini sebagai gurauan nakal segelintir pihak.

Katanya, dia hanya mampu tergelak sebaik kisah itu digembar-gemburkan apatah lagi ramai bertanyakan kesahihan berita kononnya ia berpunca daripada hubungan rapat dengan seorang ahli perniagaan bergelar Datuk.
"Sejujurnya gosip itu membuatkan saya tergelak sakan. Cerita hendak jadi bakal datin atau bakal datuk pun tiada. Datuk kandung saya sendiri sudah lama meninggal dunia.

"Cuma saya tidak tahu dari mana cerita sebegini. Ia mungkin disebabkan orang salah anggap menyangkakan saya ada apa-apa dengan rakan kongsi perniagaan. Lucunya rakan perniagaan saya wanita, bukan lelaki pun dan tak ada pangkat Datuk atau Datin langsung," katanya kepada BH Online.

No comments:

Post a Comment