Thursday 24 November 2016

Siti Nurhaliza dedah puncah terjatuh sampai bengkak

Datuk Siti Nurhaliza Tarudin belum mendapatkan rawatan kecederaan kakinya selepas terjatuh di bilik air ketika menjalani penggambaran percutian berjudul CTDKtion di tiga negara iaitu Potugal, Sepanyol dan Dubai.

Siti juga menahan sakit dan meneruskan penggambaran program percutian berkenaan yang turut disertai suaminya Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa serta ahli keluarga yang lain termasuk kru produksi Astro.

"Saya ‘terpelecuk’ di dalam bilik air ketika itu saya pakai kasut tumit tinggi untuk makan malam di sebuah hotel. Lantai licin membuatkan saya hilang kawalan. Saya tidak ke klinik, hanya sapu ubat yang dibawa sahaja.

"Sakit dan bengkak juga kaki sebelah kiri tapi saya tidak berehat dan teruskan penggambaran, terpaksa jugalah tahan sakit.

"Nasib baik tidak terseliuh hanya lebam dan bengkak sahaja," ujarnya kepada mStar Online.

No comments:

Post a Comment