Monday 26 December 2016

Ucapan khas Norman Hakim yang so Sweet

Baru-baru ini, Norman Hakim ada memberikan ucapan khas melalui instagram miliknya kepada bekas isterinya, Abby Abadi dan isterinya, Memey Suhaiza.

Ucapan ini sebagai tanda penghargaan kepada kedua-duanya dalam pengorbanan terhadap anak-anak mereka sendiri.

“Saya nak ucap terima kasih kepada bidadari-bidadari kepada anak anak saya ni. Bila saya ada kesempatan (tengah relax kat Kuantan ni) utk renung sejenak perjalanan hidup saya, saya sedar tanpa korang saya takkan mampu untuk urus hidup terutama nak membesar, bagi perhatian, kasih sayang & bagi segalanya yg terbaik pada amanah Allah ni”

“Ye saya ada Allah yg saya selalu bergantung harap siang & malam untuk bantu saya. Tapi saya takkan mampu buat semuanya tanpa korang. Ini susun atur Allah. Korang memang hebat & sangat dahsyat dalam urusan anak anak,” kongsinya

No comments:

Post a Comment