Friday 6 January 2017

Ini lah punca kenapa Aizat 'lari' dari rumah ibubapanya

Aizat Amdan memberitahu dia sudah berpindah dari rumah ibu-bapanya di Ampang dekat sejak Ogos tahun lalu kerana ingin hidup berdikari.

Aizat berkata, selain belajar hidup sendiri, keputusannya itu juga kerana ingin bertukar angin dan memilih Damansara Perdana di sini sebagai tempat tinggal baharunya.
"Saya berpindah bukan sahaja ingin belajar hidup sendiri tetapi mencari angin baru terutamanya dalam berkarya.

"Saya pilih Damansara Perdana kerana di situ merupakan kawasan di mana ramai penggiat seni berhimpun yang dapat memberi saya inspirasi kepada karier saya.

"Alhamdulillah sejak berpindah pada Ogos lalu saya semakin selesa di tempat baru dan tetap pulang ke rumah ibu-bapa apabila mempunyai kelapangan," katanya kepada mStar Online.

No comments:

Post a Comment