Tuesday 17 January 2017

Johan mahu derma RM100k wang spontan kepada...

Johan memberitahu yang dia mahu menyumbang sebahagian wang kemenangan bernilai RM100,000 di program realiti Super Spontan Superstar 2016 kepada mangsa perang Syria terutama penderitaan kanak-kanak yang menyentuh hati dan perasaannya.

Johan juga mengimpikan mahu membina masjid di tempat yang mahu memerlukan dana di dalam negara.

"Buat masa ini, wang kemenangan berkenaan belum lagi saya terima, tetapi itulah niat saya jika ia diperoleh dalam masa terdekat,"

"Sejak dulu lagi saya membayangkan, alangkah bahagianya jika saya memiliki duit yang banyak kerana niat saya adalah untuk mencari keberkatan hidup.

"Begitupun, hanya orang yang kaya mampu membina sebuah masjid. Namun, saya tidak bermaksud orang miskin tak boleh beramal sama kerana walaupun sedikit sumbangan kita, ia tetap diterima Allah," katanya memetik BharianOnline

No comments:

Post a Comment