Friday 24 February 2017

Edisi ada kau kesah! suami mampu tanggung Jihan Muse

Jihan Muse menolak pandangan segelintir pihak kononnya dia terpaksa menanggung kehidupan suami yang juga pelakon, Ungku Hariz.

Tegas Jihan, orang luar tidak layak mempersoalkan kemampuan Ungku Hariz untuk menjalankan tanggungjawabnya sebagai suami melainkan dirinya sendiri.

"Sehingga hari ini kami tak ada masalah. Soal nafkah juga tiada masalah, makan, minum, pakai semua cukup.

"Apa yang patut dia beri semua tak ada masalah. Ungku Hariz mampu sara Jihan,

"Rezeki siapa yang lebih... itu hal masing-masinglah,

"Saya bukan wanita yang high maintenance. Saya tak guna barangan mewah, saya lebih gemar memilih gaya streetwear.

"Tapi kalau saya berkeinginan barangan yang mahal, saya ada duit dan boleh beli sendiri," katanya kepada mStar Online pada Rabu.

No comments:

Post a Comment