Wednesday 1 March 2017

Siapa bakal isteri Hans Isaac ni? rupa-rupanya...

Datuk Hans Isaac akhirnya mengumumkan akan berkahwin dengan Aileen Gabriella Robinson yang juga seorang bekas Ratu Cantik Pelancongan Antarabangsa 2011 dan pernah berlakon untuk Oh My English.

Menurut Hans, dia dan Gabriella, 28, akan melangsungkan perkahwinan pada 29 Julai depan. Pasangan itu sudah bertunang pada 29 Januari lepas di gereja Cathedral of the Good Shepherd di Singapura.

"Saya agak gementar untuk umumkan mengenai kisah hidup saya ini. Tapi hari ini saya nak maklumkan akan berkahwin dengan Gabriella.

"Kami mula menjalinkan hubungan dengan serius sejak setahun yang lalu,

"Masa itu saya kenal dia hanya sebagai peserta dan saya pernah buat dia menangis kerana memberikan komen-komen 'pedas'.

"Berdasarkan gambar yang dia ambil bersama seekor burung kakak tua, saya beritahu bahawa burung itu lebih menyerlah berbanding dirinya," katanya kepada mStar Online.

No comments:

Post a Comment