Monday 10 April 2017

Haziq Hot FM timang anak sulung TAPI...

Penyampai radio Hot FM, Haziq Hussni, 27, mengakui perasaannya bercampur-baur sebaik saja isterinya, Ayunda Putri Mekarsari, melahirkan cahaya mata lelaki secara pembedahan pada jam 9.29 malam Jumaat minggu lalu.

Haziq berkata, isterinya dimasukkan ke hospital pada jam 10.30 pagi selepas mengalami tanda awal untuk bersalin. Doktor bagaimanapun, mengambil keputusan untuk melakukan pembedahan.

"Bagi saya, apa yang penting nyawa Putri dan anak yang dilahirkan selamat. Sukar untuk saya ungkapkan detik indah ketika melafazkan azan ke telinga anak buat kali pertama.

"Perasaannya begitu syahdu hingga membuatkan air mata saya bergenang. Saya ingin sekali berterima kasih kepada Putri yang bertarung nyawa melahirkan zuriat sulung kami. Ia membuatkan saya sedar betapa susahnya ibu ketika melahirkan saya dulu," kata Haziq memetik BharianOnline.
Tapi bayi seberat 3.07 kilogram itu masih belum diberi nama dan hanya akan diumumkannya dalam masa tujuh hari.

No comments:

Post a Comment