Tuesday 18 April 2017

Serina tinggalkan Gavin tanpa sebab? ini komen Gavin..

Inilah komen Gavin Edward O'Luanaigh yang juga suami Serina setelah Serina memfailkan perceraiannya minggu lalu.

"Serina dan saya sendiri masih cuba untuk menyelesaikan segala-galanya dengan baik dan kami berdua mengambil kira kepentingan anak-anak.

"Amat sedih apabila saya terpaksa menulis mengenai perkara ini secara terbuka kerana hasrat saya dan juga Serina adalah untuk menjaga perkara ini sebagai isu tertutup dan peribadi.

"Saya benar-benar berharap agar ahli keluarga yang mengharapkan perkara terbaik untuk anak dan cucu mereka supaya boleh bertanya kepada Serina dan saya sendiri dan bukannya menyatakan secara terbuka kepada dunia luar,

"Saya tidak kisah dengan semua perbelanjaan (keluarga) itu kerana ia adalah tugas saya untuk keluarga dan saya sedar mengenai tanggungjawab saya sebagai seorang suami untuk menyediakan semua keperluan dengan sewajarnya,

"Saya tidak tahu dan masih tidak faham mengapa dia meninggalkan saya kerana tidak diberitahu.

"Bagaimanapun saya berharap penyelesaian terbaik boleh dicari dan perkahwinan ini dapat dipulihkan.

"Walaupun tidak tahu ke mana dia pergi dan di mana dia tinggal, saya percaya tiada mana-mana pihak ketiga terlibat dalam isu ini kerana saya percaya dengan Serina. Saya sanggup menunggu agar dia berfikir tentang tindakannya dan keluarga kami," katanya memetik mStarOnline.

No comments:

Post a Comment