Wednesday 17 May 2017

Bercinta dengan Zizan Razak, ini komen standart Mira Filzah...

Ramai orang menyangka keakraban diantara Zizan Razak dan Mira Filzah telah menimbulkan gosip yang mereka sedang bercinta. Namun lain pula komen daripada empunya badan terutama dari Mira sendiri.

Memetik portal Bharian, Mira menafikan yang dia dengan Zizan tengah bercinta. Sebaliknya keakraban itu terjalin disebabkan..

"Sejak kecil, ibu bapa mendidik saya untuk menjaga nama baik keluarga. Oleh itu, saya sebaik mungkin tidak mahu mencemarkan nama keluarga dengan sebarang gosip atau kontroversi negatif.

"Nasihat mereka, apabila sudah pasti semuanya, barulah saya bersedia untuk membuka mulut mengulas perihal cinta. Namun, buat masa ini, saya selesa berkawan dengan sesiapa saja dan memberi tumpuan kepada kerjaya.

"Lagipun, saya baharu berusia 24 tahun dan masih jauh perjalanan kerjaya seni. Cuma saya tidak menolak atau meletakkan sebarang sasaran mendirikan rumahtangga. Sekiranya jodoh sampai awal, saya terima.

"Saya tak menafikan, saya suka berkawan dengan Zizan kerana dia baik dan kelakar. Tetapi kami hanya teman rapat sahaja," katanya

No comments:

Post a Comment