Thursday 18 May 2017

ISU TAMPAR DAVID TEO DI HADAPAN PM: "SAYA TAK MENYESALI TINDAKAN INI" - MAT OVER



"Saya tidak fikir apa yang saya lakukan keterlaluan kerana tindakan saya hanya untuk mengajarnya cara beradab terutama di hadapan pemimpin negara yang dihormati. Perdana Menteri menjadi tuan rumah acara ini.

"Saya tidak menyesali tindakan ini kerana bagi saya kerana Teo tidak menghormati kedudukan Rosyam bersama Perdana Menteri.

"Kita seharusnya sebagai rakyat Malaysia harus bersifat saling menghormati dan beradab," kata pelakon veteran dan pelawak, Sulaiman Yassin atau lebih dikenali sebagai Mat Over yang turut menjelaskan bahawa beliau berfikir terlebih dulu sebelum menampar penerbit filem, David Teo.



<< BERITA & GAMBAR SELANJUTNYA - SILA KLIK >>

via My Artis

No comments:

Post a Comment