Thursday 18 May 2017

Kerap upload gambar bersama, Redza Rosli, Ayda Jebat bercinta?


Redza Rosli dan Ayda Jebat dengar khabar yang mereka kini amat rapat, namun belum ada pengakuan ikhlas dari kedua-duanya yang mereka sedang bercinta. Pun begitu, ramai peminat yang mendoakan hubungan teman tapi mesra mereka menjadi hubungan percintaan.

Redza mengakui beliau tidak menolak jika beliau ditakdirkan mempunyai jodoh bersama Ayda. Buat masa ini, Ayda sahaja wanita yang paling rapat dengan beliau.
"Kalau bercinta pun apa salahnya. Saya senang bekerja dengannya. Begitupun saya tidaklah mengatakan rakan sebelum ini tak bagus. Ayda banyak membantu memudahkan kerja lakonan saya. Malah dia banyak mengubah pergaulan saya. Malah dialah wanita yang rapat dengan saya saat ini.

Saya jarang memuat naik gambar bersama perempuan di laman sosial. Jadi bila tiba-tiba saya kerap berkongsi gambar dengan Ayda ada yang mengandaikan kami bercinta. Kalau ditanya andai saya bercinta dengannya, biarlah saya simpan saja perasaan itu. " kata Redza memetik BH PLUS


No comments:

Post a Comment