Wednesday 17 May 2017

Nia Ramadani selamat melahirkan anak ke-3 (10 gambar)

Pelakon Sinetron terkenal Indonesia, Nia Ramadhani mengakui tidak mahu anak-anak mengikut jejaknya terlibat dalam industri hiburan. Menurut laporan DetikHot.com, Nia mengambil keputusan itu kerana anak-anaknya masih kecil.
"Saya tidak mahu anak-anak saya terlibat dengan industri hiburan buat masa sekarang kerana usia mereka masih muda.

"Saya juga tidak mahu bebankan mereka dengan kerja ketika masih kecil.

"Saya ada menerima banyak tawaran untuk mereka menjayakan iklan televisyen namun saya menolaknya.

"Ada juga penerbit yang inginkan mereka berlakon tetapi saya dan suami menolak tawaran mereka." katanya
Nia Ramadhani dan Adriansyah Bakrie telah bernikah pada tahun 2010. Mereka dikurniakan tiga orang anak iaitu Mikhayla Zalinda Bakrie, Mainaka Zainati Bakrie dan Magika Zalardi Bakrie.
Baca lagi »

No comments:

Post a Comment