Monday 5 June 2017

Fattah Amin sudah berjumpa keluarga Fazura, tidak tolak dijodohkan!


Fattah Amin mngakui dirinya semakin rapat dan sedang dalam proses mengenali hati budi Fazura. Dalam tak disangka, memetik portal AstroGempak, Fattah sudah bertemu dengan keluarga Fazura untuk bersilaturahim.

“Terus terang buat masa ini kami senang untuk berkawan dan mula mengenal hati budi masing-masing. Saya dah jumpa keluarga Fazura begitu juga sebaliknya.

“Buat masa ini semuanya amat positif. Jadi untuk pergi jauh lagi, itu kuasa Allah. Kalau dialah jodoh saya, tidak salah untuk saya terima,”

“Dia seorang wanita yang sangat positif. Aura itu yang menyebabkan saya sedia untuk bekerjasama. Itu juga merupakan ciri-ciri wanita yang saya idamkan selama ini,” jelas Fattah dengan nada senyum.

No comments:

Post a Comment