Tuesday 6 June 2017

Ziela Jalil berbelanja beribu Ringgit beli tudung?

Akhbar minggu lalu ada menceritakan yang Datuk Ziela Jalil berbelanja tudung hampir beribu Ringgit setiap hari. Beliau tampil menafikan berbelanja mewah untuk membeli tudung seperti dilaporkan sebuah akhbar.

Ziela yang kini berusia 46 tahun, dalam satu status Instagram miliknya menjelaskan bahawa dia hanya ke butik jenama terkenal tersebut sebagai terapi, namun tidak membelinya seperti didakwa.

"Pada satu ketika hampir setiap hari ke Bawal Exclusive pasal pergi sana seperti terapi sebab saya suka tengok benda cantik dan pemilik tudung itu sangat baik, bukan setiap hari pergi dan beli.

"Pemilik Bawal Exclusive selalu menaja saya dengan tudung-tudung dia yang berharga beribu, bukan saya beli. Saya kata ada semua warna yang plain berharga RM30 atau RM40 sahaja," tulisnya.
"Bila tanya pasal berbelanja beribu, saya kata itu hak masing-masing, kalau dah mampu beli sahaja, jangan tak merasa," tambahnya memetik portal mStarOnline.

No comments:

Post a Comment