Wednesday 19 July 2017

Satu flight dengan Fattah, ini reaksi Neelofa jika dia jadi 'Fattah'

Ntah kenapa sampai Neelofa rasa muak dengan gandingannya terdahulu, Fattah Amin buat masa ini. Dengarnya kes mereka bercuti secara tak sengaja bersama-sama di Pulau Koh Samui, Thailand beberapa minggu lalu, masih menimbulkan rasa kurang senang buat Neelofa.

Lain pula ceritanya, apabila menaiki satu penerbangan yang sama dengannya ke destinasi pulau berkenaan.
“kalau saya di tempat dia, saya tidak akan tukar penerbangan dan buat seperti tiada apa-apa.”

“Saya sesekali tidak menyangka menaiki pesawat yang sama ke lokasi yang sama dengan pelakon itu.

“Ya, saya ada berselisih dua kali dengannya ketika mahu daftar masuk (check-in) pada jam 6.30 pagi di lapangan terbang dan sekali lagi di boarding area, itu saja.

“Jadi bila ada dakwaan kononnya kata saya melarikan diri, itu yang saya pelik. Bila pula saya lari? Saya tak buat apa-apa salah dan hanya mahu bercuti merehatkan minda, itu saja," katanya kepada mStar Online.

Bagi Fattah pula, dia sebenarnya terpaksa menukar penerbangan apabila mengetahui Neelofa turut berada dalam jadual pesawat yang sama kerana berasa tak sedap hati selain atas nasihat keluarga.

No comments:

Post a Comment